Gwarancja

Produkty marki Tiom objęte są 12-miesięczną gwarancją.


Stosowanie produktów Tiom nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
Gwarancja obejmuje prawidłowe działanie produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania, zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość  wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży. W tym celu skontaktuj się ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Tiom. Po weryfikacji przez sprzedawcę, jeżeli produkt okaże się wadliwy, zostanie niezwłocznie  wymieniony na nowy i wolny od wad.
Wymianie nie podlega:

  • produkt zużyty

  • produkt uszkodzony przez użytkownika

  • produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:

  • uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
  • produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner)

Proces reklamacji odbywa się między Klientem końcowym a dystrybutorem.

Tiom
Do góry